دانلود Clash of Clans 8.212.12 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید !

دانلود Clash of Clans 8.212.12 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید !

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

ادامه مطلب
دانلود Minecraft – Pocket Edition 0.15.0 – بازی ماینکرافت اندروید + مود

دانلود Minecraft – Pocket Edition 0.15.0 – بازی ماینکرافت اندروید + مود

Minecraft – Pocket Edition از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری و آرکید از استودیوی بازیسازی Mojang می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و به درخواست کاربران قصد معرفی نسخه آندرویدی ان را داریم! نسخه ی اندرویدی بازی Minecraft – Pocket Edition با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از 10.000.000 خرید را به خود گرفته است و این مورد برای یک بازی پولی با این قیمت واقعا یک شگفتی است! در بازی ماینکرافت شما به صورت آزادانه به ساخت و ساز می پردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می کنید! به طور کلی به هر آنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید! ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است، همه ی بلوک ها و شکل هایی که می خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که به بهترین شکل ممکن این بلوک ها را کنار هم قرار دهید؛ پس به دقت بسیار زیادی نیاز است زیرا قرار دادن یک تکه به صورت اشتباه علاوه بر آنکه شکل ساختمان را خراب می کند ممکن است باعث شود تا کل ساختمان فرو ریخته و شما را وادار کند تا ساختمانی جدید را از اول شروع کنید!

ادامه مطلب
دانلود Terraria 1.2.11979 – بازی محبوب جزیره شناور اندروید + 3 مود + دیتا

دانلود Terraria 1.2.11979 – بازی محبوب جزیره شناور اندروید + 3 مود + دیتا

Terraria – جزیره شناور یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی طراحی شده دقیقا همانند بازی معروف MineCraft برای دستگاه های اندرویدی است که استودیوی بازیسازی 505 Games Srl ان را با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه نموده است و اگر بگوییم تا به امروز +1 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان تنها از گوگل پلی خریداری شده است، باور نمی کنید! پس از اجرای بازی وارد سرزمین سرسبز و بسیار زیبایی می شوید که خلاقیت ساکنین آن باعث به وجود آمدن مناظر جالب و دل انگیزی شده است ؛ اما به طور ناگهانی یک اتفاق ناگوار و دل خراش در آن رخ می دهد ؛ هیولا ها و غول های سرزمین تاریکی به آن هجوم می آورند و هر چیزی را که در جلوی راهشان باشد، به نابودی می کشند و دیگر اثری از سرسبزی بر جای نمی ماند! شما به عنوان شخصیت اصلی و یک پسر شجاع وارد داستان می شوید تا با قدرت خلاقیت خود، همه چیز را به حالت اولیه برگردانید و دشمنانی را که به مرز و بوم آن ها تجاوز کرده اند، به طور کلی نابود سازید. برای این کار نیاز به یک قلعه و پناهگاه کوچکی دارید تا در مواقع ضروری به آن جا بروید و برای نبرد های بعدی آماده شوید. هر چند در Terraria چندین سلاح کلاسیک برای مبارزه طراحی شده اند ولی این خلاقیت شماست که حرف اول را می زند و با ایده های جالبی که بر روی محیط تخریب پذیر بازی پیاده می کنید، اهداف از پیش تعیین شده تان را عملی می سازید. مراحل اولیه این بازی در سرزمین اجدادی دنبال می شوند اما پس از گذشت زمان وارد بخش های رویایی و زیبایی هم می شوید که روی ابر ها و آسمان هستند! با جمع آوری امتیاز و پول قادر به خرید مواد اولیه برای سلاح، لباس و آیتم های دیگری هستند که برای انجام ماموریت ها لازم اند. با وجود این که بازی دارای گرافیک دو بعدی و پلتفرمر است اما گیم پلی بی نظیری دارد.

ادامه مطلب
دانلود Bladebound 0.44 – بازی نقش آفرینی تیغه شمشیر اندروید + مود + دیتا

دانلود Bladebound 0.44 – بازی نقش آفرینی تیغه شمشیر اندروید + مود + دیتا

Bladebound – تیغه شمشیر بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و نقش آفریتی از استودیوی Artifex Mundi sp. z o.o برای اندروید است که با دارا بودن سیستم فوق العاده مبارزه تجربه یکی از بهترین بازی های RPG را برایتان به ارمغان می آورد. در این بازی انواع شخصیت ها و شمشیرزن هایی ماهر با قدرت های منحصر به فرد در اختیار شما قرار دارند که می توانید ان ها را به نبرد با شیاطین دعوت کنید! داستان این بازی به صورت روبرو توسط سازنده بیان شده است: “وقتی که اخرین جنگجوی سرزمین بازی در یک دوره ی پر هرج و مرج شکست خورد، جهان در یک تاریکی مطلق فرو رفت! هم اکنون پس از گذشت قرن ها یک قهرمان ظهور کرده تا میراث ارزشمند سرزمین را برگرداند و شیطان را از سرزمین و محل زندگیشان رانده و صلح و ارامش را به  این سرزمین هدیه دهد! اگر احساس می کنید که می توانید جهان در هم شکسته ی بازی را دوباره به حالت قبل برگردانید تحت هیچ شرایطی Bladebound را از دست ندهید چرا که مجدوب طراحی، گرافیک و صداگذاری آن خواهید شد.

ادامه مطلب
دانلود Hearthstone Heroes of Warcraft 4.3.12266 – بازی قهرمانان وارکرفت اندروید + دیتا

دانلود Hearthstone Heroes of Warcraft 4.3.12266 – بازی قهرمانان وارکرفت اندروید + دیتا

Hearthstone Heroes of Warcraft به فارسی آتشدان: قهرمانان وارکرفت بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های کارتی از استودیوی بازیسازی Blizzard Entertainment, Inc برای دستگاه های اندرویدی است که توانسته در مدت زمان محدودی بیش از 5.000.000 دانلود را داشته باشد و به عنوان یکی از برترین بازی های کارتی اندروید معرفی شود! در این بازی شما و حریفتان به نوبت کارت هایی با ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فرد رو می کنید تا یکدیگر را شکست دهید و به سراغ حریف بعدی بروید! چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌هاست. گفتنی است در این نسخه همچنین افزونه “گوبلین‌ها در برابر ژنوم‌ها” نیز حضور دارد. اگر به بازی های خاص اندروید در زمینه ی کارتی علاقه دارید و یا حتی به شخصیت های معروف وارکرفت علاقه مندید به هیچ وجه بازی Hearthstone Heroes of Warcraft را از دست ندهید.

ادامه مطلب
دانلود Block City Wars 4.3.2 – نبرد در شهر پیکسلی اندروید + مود + دیتا

دانلود Block City Wars 4.3.2 – نبرد در شهر پیکسلی اندروید + مود + دیتا

Block City Wars یک بازی فوق العاده زیبا و محبوب در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی DGames Apps برای دستگاه های اندرویدی است که دارای گرافیکی پیکسلی و به صورت سه بعدی (3D) می باشد و به صورت مقابل در پلی استور عرضه شده است: “به شهر پیکسلی خوش آمدید! به جهان پیکسلی و پهناور بازی که جنگ و آشوب آن را فرا گرفته است، قدم بگذارید! مراحل را به اتمام برسانید، به تارج و دزدی ماشین های آخرین سیستم بپردازید، به انجام ورزش پارکور در کوچه و خیابان های شهر بپردازید، دشمنانتان را یکی پس از دیگری نابود کنید و یا هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید و یکی از بهترین بازی های اکشن را تجربه کنید!” در بازی Block City Wars انواع ماموریت های مختلف و چالش برانگیز نظیر رانندگی اتومبیل، انجام حرکات پارکور، نابودی دشمنان و … به شما محول می شود که باید ان ها را به خوبی انجام دهید. دو حالت مختلف تک نفره و چند نفره (مولتی پلیر) در بازی وجود دارد که در حالت یک نفره ماموریت ها را خودتان پشت سر می گذارید و در حالت چند نفره با کاربران سراسر جهان به رقابت می پردازید! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازی های پیکسلی هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین ها و بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه Block City Wars را از دست ندهید.

ادامه مطلب
آپدیت دانلود Plants vs. Zombies™ 2 4.6.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید + مود + دیتا

آپدیت دانلود Plants vs. Zombies™ 2 4.6.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید + مود + دیتا

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود

ادامه مطلب
دانلود آسفالت 8 آخرین نسخه

دانلود آسفالت 8 آخرین نسخه

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

ادامه مطلب
دانلود Alto’s Adventure 1.3 – بازی خارق العاده “ماجراجویی آلتو” اندروید + مود

دانلود Alto’s Adventure 1.3 – بازی خارق العاده “ماجراجویی آلتو” اندروید + مود

Alto’s Adventure – ماجراجویی آلتور بازی خارق العاده و کم نظیر در سبک بازی های آرکید از استودیوی بازیسازی Noodlecake Studios است که پس از مدت ها بالاخره چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه آندرویدی ان در پلی استور بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دارندگان دیوایس های اندرویدی معرفی نماییم! Alto و دوستانش سوار بر اسنوبورد به سفری شگفت انگیز می‌روند، سفر در سرزمین مادری که هرگز پایانی نخواهد داشت و می بایست همه جوره مراقب باشید تا بهترین رکورد را به نام خود بزنید! این بازی خارق العاده که مورد نقد بسیاری از نشریات و منتقدان سراسر جهان قرار گرفته ؛ ابتدا با قیمت 2 دلار برای IOS عرضه شده بود و هم اکنون نسخه اندرویدی ان به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است! شاید با خود بگویید چرا رایگان؟! سازندگان بازی می گویند که دلیل عرضه‌ ی رایگان بازی، جلوگیری از دانلود غیرقانونی آن است! مطمئنا سازندگان Alto’s Adventure به بازی معروف Monument Valley نگاه کرده و تصمیم گرفته اند بازیشان را روی اندروید رایگان عرضه کنند! بهتر است بدانید که از تمام کسانی که Monument Valley را روی اندروید بازی کرده بودند، تنها پنج درصد بازی را به صورت قانونی خریداری کرده بودند! با این حال، نسخه‌ی اندرویدی بازی هیچ فرقی با نسخه‌ی iOS نخواهد داشت ؛ یعنی با اینکه بازی رایگان است، تجربه ی بازی کاملا یکسان خواهد بود! البته استودیوی بازیسازی Snowman، سازنده‌ی بازی Alto’s Adventure، گفته که اگر افراد از بازی خوششان آمد، می توانند در داخل آن آیتم هایی را خریداری کنند تا از سازندگان بازی پشتیبانی کرده باشند!

ادامه مطلب
دانلود The Beggar’s Ride 1.03 – بازی پازل فوق العاده “سفر گدا” اندروید + دیتا

دانلود The Beggar’s Ride 1.03 – بازی پازل فوق العاده “سفر گدا” اندروید + دیتا

The Beggar’s Ride بازی جدید و فوق العاده زیبا با داستانی عالی در سبک بازی های پازل است که ابتدا برای آی او اس عرضه شده بود و چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری، پازل و ماجراجویی معرفی کنیم. داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “پیرمردی خسته در شبی تاریک راهی خانه می شود و در بین راه به طور اتفاقی ماسکی مرموز پیدا می کند! این ماسک کلیدی است به سرزمینی ناشناخته و پر از شگفتی در آن سوی باران! راهی برای رهایی و این ماسک به یک قهرمان واقعی تعلق دارد، جهان به یک ناجی نیاز داشت که این ماسک را بزند اما پیرمرد تنها یک گدا بود! پیرمرد داستان ما به لطف این ماسک به جای خانه راهی سرزمین‌هایی ناشناخته، عجیب و زیبا می‌شود… او در این سفر و برای کشف حقیقت قدرتی خداگونه دارد و…” درست حدس زدید! داستانی عمیق حکایت از یک ماجراجویی منحصر به فرد و جدید دارد، در آن باید گاهی حقیقت اطراف‍تان را تغییر دهید تا پازلی حل شود و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

ادامه مطلب
دانلود آپدیت جدید کلش 8.212.9 آپدیت 6 فروردین

دانلود آپدیت جدید کلش 8.212.9 آپدیت 6 فروردین

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

ادامه مطلب
دانلود آپدیت جدید کلش 8.212.9 آپدیت 6 فروردین

دانلود آپدیت جدید کلش 8.212.9 آپدیت 6 فروردین

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
بلوک برترین برنامه ها